ACTIVITĂȚI
6.1 Stabilirea rezultatelor așteptate ale învățării și prerechizitelor necesare pentru atingerea acestor rezultate (L1) NOV
a. identificarea rezultatelor așteptate ale învățării pentru elevii care vor fi evaluați în anul școlar vizat și la materiile vizate. Profesorii vor stabili competențele și conținuturile esențiale pe care elevii ar trebui să le stăpânească la finalul anului școlar.
b. identificarea și prerechizitele necesare – competențe și conținuturi anterioare – care sunt esențiale pentru a atinge rezultatele așteptate, prerechizite care vor face obiectul evaluării inițiale.
6.2 Evaluarea inițială a elevilor din anii școlari și clasele care participa la proiect (L 1-2, 12-13)
a. testarea inițială a elevilor utilizând o platformă de testare standardizată. Testele vor evalua competențele și conținuturile identificate ca prerechizite în etapa anterioară.
b. generarea rapoartelor detaliate la nivel de clasă și an școlar, oferind o imagine de ansamblu asupra performanțelor elevilor.
c. identificarea punctelor forte și a domeniilor care necesită îmbunătățiri, permițând astfel planificarea măsurilor remediale adecvate.
6.3 Evaluarea rezultatelor așteptate ale învățării la finalul modulului (L4, L6, L14, L16)
a. la finalul fiecărui modul de predare, se vor evalua competențele și conținuturile pentru care s-a facilitat învățare în modulul respectiv, utilizând platforma de testare standardizată.
testele vor fi administrate pentru a evalua în ce măsură elevii au atins rezultatele așteptate ale învățării (din acel modul).
b. rezultatele vor fi analizate și raportate la nivel de clasă și an școlar, oferind o evaluare intermediară a performanțelor elevilor și identificând eventualele nevoi suplimentare și sprijin remedial.
6.4 Evaluarea sumativă a rezultatelor așteptate ale învățării la finalul anului școlar (L8, L18)
Până la finalul anului școlar, se va realiza o evaluare sumativă a competențelor și conținuturilor pentru care s-a facilitate învățare, folosind aceeași platformă de testare standardizată.
Evaluarea va oferi o imagine clară a progresului elevilor pe parcursul întregului an școlar.
6.5 Implementarea programului de pregătire suplimentară pentru examenul de Bacalaureat (L3-L7, L15-18)
b. rezultatele vor fi analizate pentru a identifica elevii care nu au reușit să dobândească competențele vizate la un nivel satisfăcător
c. acești elevi vor intra într-un program de pregătire suplimentară, la începutul anului școlar următor.
a. Teste standardizate de antremanet la disciplinele Lb. Română și Matematică